Duke's 4runner and other vehicles build

Dukestaco

Stirring the pot 24/7
Joined
Oct 3, 2018
Messages
7,441
Location
Tucson
The ATP 205 lasted till today. It’s squirting out like a slut.
Who has good steering racks for a 2005 Tacoma?
 

Dukestaco

Stirring the pot 24/7
Joined
Oct 3, 2018
Messages
7,441
Location
Tucson
Napa $499. Son is paying for it since it’s his truck. Love to see him struggle with the reality of adulthood. Lmao. He just sold his mountain bike last week for $800. Funny how things work out that way.
 

4runner DOA

Hold my beer
Staff member
Joined
Oct 2, 2018
Messages
15,858
Location
OC
You've wheeled twice in the past year and neither of those times was on difficult trails...

:rofl:

I did it right before I ran a road trip last summer. So I've got, uh, 5 trips on it, including the one where I dumped my front into that ditch in JT. Hahaha.
 

Dukestaco

Stirring the pot 24/7
Joined
Oct 3, 2018
Messages
7,441
Location
Tucson
I have had the 4runner just under two years. Guess I should have checked these sooner. 4 of them where finger tight and the gaps not even close. Did the plugs new air filter cleaned the maf and oil change. Running better than ever. 07E7D50A-21CF-41C7-8DA9-4DB876BA56FD.jpeg
 
Last edited:

kasnerd

Danny's Red Headed Step Child
Joined
Aug 15, 2019
Messages
4,791
If looking like shit is a match then yeah :anon::anon:

running Toyota joke. sometimes one side of the bank will have different brand of sparky thann the other side because two people are either side when it's assembled. NGK and DENSO plugs when I changed at 75k. Just depends on what's in the stock bin when the engine passes through. It's all the same shit, works fine, just amusing.
 

Dukestaco

Stirring the pot 24/7
Joined
Oct 3, 2018
Messages
7,441
Location
Tucson
running Toyota joke. sometimes one side of the bank will have different brand of sparky thann the other side because two people are either side when it's assembled. NGK and DENSO plugs when I changed at 75k. Just depends on what's in the stock bin when the engine passes through. It's all the same shit, works fine, just amusing.
Yeah I was expecting to see the Denso plug. That means that my 4.0 is so old that they hadn’t run out of NJK’S when they built it. Hopefully those where not the original plugs. 198k on the OD. Running strong now. I’ll have to see if it helped with the MPG.

fuck that. Mpg is for peasants
 

Dukestaco

Stirring the pot 24/7
Joined
Oct 3, 2018
Messages
7,441
Location
Tucson
Buddy showed up with this today. 6 cylinder diesel right hand drive 24 volt system. Then he tells me there is another one 30 miles away for just 16k. Fucking asshole. CC6836AC-0998-4B03-970E-43D53DF72223.jpegB4282B19-95AB-45A5-B33D-B01F1B967A8D.jpeg
 

Attachments

  • B29E3513-0377-40AB-B58C-CD491D2F2A8D.jpeg
    B29E3513-0377-40AB-B58C-CD491D2F2A8D.jpeg
    328.5 KB · Views: 0
Top Bottom